16 Mayıs 2011 Pazartesi

BAHÇEM GÜZELLEŞMEYE BAŞLADI

 Bahçemde 15 ağaç kiraz var.Ağaçlar,dört yaşında,üç yaşında.Erkenci ve geç olanlar var.Bazıları soğuktan çok etkilendi,çiçekleri yandı.

 Sabah erkenden kalkıp,arıların çalışmasını izlemek çok hoşuma gidiyor.Akşama kadar onların içindeyim.Başka şeyler ilgimi çekmiyor.Bazı gün ,bir kovanı bir kaç kez açtığım oluyor.Onlarla mutlu oluyorum.

Akşam olduğunu bile anlamıyorum.Gece ay ışığında bile onların yanındayım,aşığım onlara.Akşama masamı hazırlayıp keyfime bakıyorum.Her akşam böyle geçiyor.Çok kilo aldım.Bakalım fazla kiloyu nasıl vereceğim.
 Asmanın bu yıl ikinci yılı.Tamamen açsın diye bekliyorum.Fazla budama yapmadım,altında oturmak için.
 Soğuktan etkilenmiş olan bir kiraz.
 Geçen seneye göre kirazlar daha iyi.
 Deveci armudu,soğuktan etkilendi.Bu yıl dinlensin.Diktiğim yıldan beri armut veriyor.
 Kayısıları soğuk çok etkiledi.Bazı dalları bile kurudu.
 Bu elma sert ve sulu,uzun süre dayanabilen bir elma çeşidi.Amasya elmasına benziyor.
 Bahçede ilk açan gül.
 Bu dal ayrılmıştı.Bu şekilde bağladım.Çiçek çoktu ama tutmadı.



 Havalar ısındı.Umarım bu çiçekler meyveye dönüşür.Geç çiçek açanlardan.
 Erkenci kirazlardan biri.

 Soğuktan etkilenmiş çiçekler.
 Geç çiçek açan bir kiraz.Umarım bunların hepsi tutarda bende resmini çekerim.

 Çilek olmaya başladı.
 Bu görünen yer çilek.
 Bezelyeler çiçek açtılar.
 Şeftalilerin yaprakları soğuktan etkilendi.



 Bu elmada çok fazla tuttu.Bazılarını koparmak gerekir,yoksa dalları kırılır.
 Vişneler de soğuktan etkilendi.
 Patates



 Taflan(karayemiş)

Hiç yorum yok: