8 Eylül 2011 Perşembe

KIRMIZI GÜL DEMET DEMET...

 Kraliçeler tüplerde,yeni bölmelere verildi.
 Kraliçeler, arı kuşlarından fırsat bulupta dışarı çıkabilirlerse çiftleşip gelecekler.
 Bu gül bahçesine kraliçeler ne yakışırdı...Kraliçeler dışarı çıkamıyorlar ki.Arı kuşları kraliçelere göz açtırmıyorlar.



 Güller sonbaharda coştu.Bende anlamadım neden çoştuklarını.Bahçeye bir güzellik kattılar.

 Kokulu üzüm oldu sayılır.Biraz daha olgunlaşmasını bekleyeceğim.Şarap için daha iyi olacağını düşünüyorum.
Bu yıl vişneden 7 litre şarap yaptım.Bögürtlenden 6 litre şarap yaptım.Yapım aşamasında böğürtlen ve kızılcık var.On gün içinde olgunlaşırlar.Şişelenip depolanacak.
Şarap yapımında geçen yıla göre daha iyiyim.Bu yıl yaptığım şaraplar çok iyi oldular.


 Daha önce yazmıştım.Bahçemde ilaç kullanmıyorum.İlaç kullanmadığım halde bu üzümde çok iyi oldu.
 Yerli domateslerden pembe olanını çok seviyorum.Her yemekte masamdan eksik olmaz.Hepsi ilaçsız ve hormonsuz.Aynı şeyleri yazdığım içinde bazen eleştiri alıyorum.
Ama ben günlük tuttuğum için aynı şeyleri yazmak zorundayım.Her yılın karşılaştırmasını yapıyorum.Her halde birazda öğretmenlikten kalma bir alışkanlık olacak ki,tekrar etme fazla oluyor.

Hiç yorum yok: