22 Ekim 2011 Cumartesi

ORMANDA YÜRÜYÜŞ

YÜRÜYÜŞ BAHANE,AMAÇ KESTANE TOPLAMAK
20.10.2011 günü gittiğimde orman çok çamurdu. Kestane toplayıcıları çok fazlaydı.İnekler,domuzlar,insanlar kestane topladıkları için; ben kestane bulamadım.
Kestane bulamadım ama  çamura rağmen ormanda yürüyüş güzeldi. 
Ormandaki kalabalıktan hoşlanmadım.

21.10.2011 günü tekrar gittim.Misafirim de vardı.
Sanki orman bu gününü bana ayırmış,başkalarını kabul etmemiş.Ormanda hayvanda yok,insanda yok.Tam benim istediğim bir ortam.
Yaklaşık 5 km lik bir yürüyüş yaptım.
Kestane toplayıcıları olmayınca,dökülen kestaneleri toplamak bana düştü.
Çok kestane topladım.Miktarını yazmayayım.
Topladığım kestanenin ticaretini yapmıyorum.Topladıklarımı arkadaşlarla,akrabalarla paylaşıyorum.Bazen de çürütüp döküyorum.
Kestane toplamaktan zevk alıyorum.21 yıldır hiç aksatmadan sonbaharda kestane toplarım.



















Hiç yorum yok: