14 Mayıs 2013 Salı

14 MAYIS YAĞMURLU BİR GÜNDE

Bu gün yağmur yağıyor.
Meyve ve sebzeler bahçeyi güzelleştirdi.
Güllerin güzelliği bambaşka.
Meyve ağaçlarım kurumasa daha da iyi olacaktı.


Kuruyan kiraz ağaçlarına kayısılarda katıldı.
İki kayısı ağacı çiçek ve yaprağını açtıktan sonra kurumaya başladı.
Kuruyan kayısı ağacının birini kestim.Diğerini kesmedim.Tekrar yeşerir diye bekliyorum.


Kurumaya yönelmiş kiraz ağacı.



İki yıl önce bu kiraz ağacı aynı şekilde kurumaya başlamıştı.Kurumaya başlayan ağacı,gövdeden ayrılan dallarını yarım metre uzunluğunda kestim. Geçen yıl yeşermeye başladı.Bu yıl kendini toparladı bu hale geldi.
Diğer kuruyan ağaçları da aynı şekilde kesmeyi düşünüyorum.




Bahçemde yetişen ürünleri satmıyorum.Kısacası satmayı beceremiyorum.
Meyveleri biz yiyoruz,gelen arkadaşlarla paylaşıyoruz.Kuşlar yiyor.
Her meyvenin suyunu değerlendirmeye çalışıyorum.
Geçen yıl çok meyveyi değerlendiremedim.Yere dökülüp gübre oldular.



Böğürtlenin suyu harika oluyor.Geçen yıl gelen arkadaşlara böğürtlen suyu ikram etmiştim.Daha sonraki gelişlerinde, böğürtlen suyu istediler.İstekleri geri çevirmeyip,üzüm suyu ikram ettim.Çünkü böğürtlen suyu kalmamıştı.


















Bahçenin güzelliğine güzellik katan güller...




Mandalinaların çiçek açtığını önceki günlüklerimde yazmıştım.
Açan çiçekler meyve tuttu.Meyvelerin büyümesi izlenecek.




Üzüm şimdilik çok iyi görünüyor.Geçen yıl yaptığım gibi,bu yıl yine üzüm suyu yapacağım.Hasat zamanı yardıma gelmek isteyen arkadaşlar var.
Çilek çok.Topladık yiyen yok.Şimdi torunlar burada olsaydı,onları çilek yerken izlemek ne güzel olurdu.

Hiç yorum yok: