26 Ocak 2014 Pazar

2014 YILININ OCAK AYI

Mevsim kış olunca bahçede yoğun bir çalışma yok.
Hava güzel olunca,bahçe belleniyor.Bahçe düzenleniyor.Yakında ağaçlarda budama başlayacak.


Kayıp tavuğun yavruları.




Aralık ayının sonunda doğan civcivler büyüyor.
Evin içinde bizimle birlikte yaşıyorlar.Havanın iyi olduğu güneşli günlerde dışarı çıkarıyoruz.


Yaptığım yumurtalığı buraya yerleştireceğim.


Yaptığım yumurtalık.


Yumurtalık,hazırlanan yere yerleştirildi.
Yumurtalığın üzerine açılıp kapanan bir kapak yaptım.


Yeni yaptığım kümesin dışına,tavukların yumurtlaması için yer yaptım.
Tavukların yumurtalığa girebilmesi için duvarın ayrı yerlerinden iki tuğlayı çıkardım.
Dışarı yaptığım yumurtalığın içine kuru çayır serdim.Yumurtlayacak olan tavuk, buraya girerek yumurtluyor.
Tavuklar yumurtlarken diğer tavuklar tarafından rahatsız edilmiyor.Yumurtalar fazla kirlenmiyor.Kümese girmeden yumurtaları dışarıdan alabiliyorum.



Yıldırım.



Evin içinde baktığımız civcivler.








Büyüdüler.Kutunun içinde durmuyorlar.Dışarı çıkmak istiyorlar.


Abdullah bey,eşi Mevlüde hanım ve kızı,bizi ziyarete gelmişler.


Fındıklar çiçek açtı.


Taflan (kara yemiş)


Tavuklar için yaptığım yumurtlama yeri.

















































Hiç yorum yok: