31 Aralık 2015 Perşembe

2015 YILINDA BAHÇEMİN,MAYIS AYINDAN ARALIK AYI SONUNA KADAR OLAN GÖRSELLERİ


Bahçe ile ilgili günlüğümü yedi aydır yazmadım.
Bahçede çektiğim resimleri yükledim.İlerideki yıllarda bahçemde geçirdiğim günleri anımsamak,anıları tekrar yaşamak için.

MAYIS AYI































Önümüzdeki yıllarda,gezdiğim bu yerleri bir daha gezemeyeceğim ve göremeyeceğim.









































Bu eğlenceler bir daha olmayacak.
Bu günleri çok özleyeceğim.









XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

HAZİRAN AYI


























XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

TEMMUZ AYI








Miniğin ilk geldiği günler.Çok çirkin.
Bahçeye dışarıdan geldi.Büyük kediler sıkıştırmışlardı.Kedilerden onu kurtardık.
Özel olarak besledik.Diğer kedilerin onu tırmalamasına izin vermedik.Yıldırım yabancı kedi diye havlıyordu.Minik'i Yıldırım'ın yanına götürüp,bunun bizim olduğunu ve küçük olduğunu anlattık.Yıldırım,Minik'i kabullendi ve bir daha havlamadı.











XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

AĞUSTOS AYI






















Minik iyi bakılınca büyüdü ve güzelleşti.


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

EYLÜL AYI














Büyük kediler Minik'i kabul etmediler.Minik'te sakat tavuğu kendine arkadaş seçti,devamlı onunla oynuyordu.















O çirkin kedi güzelleşti,çok sevimli oldu.
Samim'le barışık yaşıyorlar.
Sırma,ben olmadığım zaman minik'i tırmalıyor.
Biz,Minik'i sevince,Sırma kıskandı eve gelmedi,arılıkta yattı.Minik'le hala barışmadılar.








İyi bir avcı olacak.Fare yakalamış.





Ben gidip gelene kadar hurma yok oldu.Tahminim kuşlar yedi.Ben yiyemedim.










Aralık ayının son günü çok kar yağdı.
Dışarıda yarım metre kar var.2016 yılının ilk saatleri.Evde yalnızım.Tek başıma yeni yılı kutluyorum.
Bahçemdeki son kışım.Yazarken duygulanmıyorum desem yalan söylerim.
Müzik dinleyip,ayran içip günlüğümü yazıyorum.
Dün akşam arkadaşlar gelmişlerdi.Sohbet ederken bir tanesi "Bahçeyi satarsan ben alayım.Değerini söyle"dedi.Bahçeyi satacağımı söyledim ama bahçeme değer biçemedim.
Bahçe benim her şeyimdi.Bahçe ruhumun dinlendiği yerdi.Bahçe gözümün nuruydu.
Bahçemden nasıl ayrılırım ki burada on yılım geçti.
2015 yılında aldığım kararların son aşamasındayım.Önce arıları satacağım ardından bahçeyi satacağım.


Hiç yorum yok: