29 Mart 2011 Salı

YORULMUŞUM

İki gün yoğun olarak çalışma beni yormuş.Bu yorgunluğu üzerimden atmak için akşamdan kendime küçük bir masa hazırladım.

ilkbaharı çok seviyorum.Doğadaki bütün canlıların uyanmasından hoşlanıyorum.Bahçemdeki meyvelerde günlük değişimleri izlemek,o değişiklikleri görmek beni mutlu ediyor.
Sabah kalkıp,bir bardak çay alıp,arılık ta bir kovanın yanına oturup çayımı yudumlarken arıların çalışmasını izlemek ne kadar güzel.Bahçedeki meyve çiçeklerinden gelen güzel kokular beni alıp götürüyor...







yalnızlık üç beş kişi
bir kadeh rakı söylerim kendime
bir kadeh rakı daha söylerim kendime
-söyle be! ne zamandır burda bu gemi
-denizin değil hüznün üstünde.
belki yarın gidecek bir anı gelecek bir başka anının yerine
insan bazen ağlamaz mı bakıp bakıp kendine.. edip cansever

Dün anayı kafesten çıkarmıştım.Ana kovanda kabul edilmişti.Bu gün kovanı tekrar açtım.Anayı kovan içinde buldum.Çok az yumurtlamış. Anayı iyi beslemişler.Kovandaki bu güzellik beni sevindirdi.

Hiç yorum yok: