26 Şubat 2012 Pazar

BAHÇEDE BU YILIN İLK ÇALIŞMASINI BİTİRDİM

  
Bir arkadaşım 4 tane deveci armudu fidanı vermişti.Dün fidanları diktim.
Bu gün tam çalışma havası vardı.  
Bahçemdeki bütün ağaçların gövdelerini kireçle boyadım.
Ağaçların önce budaması yapıldı.
Bahçedeki 8 ağaç hariç,diğerleri bordo bulamacı ile yıkandı.Sekiz ağaç bir hafta sonra yapılacak.
Bu gün bütün ağaçların gövdelerine fırça ile sulandırılmış kireç sürdüm.
Ağaçların ilk bakımı bitti.

Hava sıcaklığı 15 derece olunca arılar çok polen taşıdılar.
Çevrede çiçekler yeni açmaya başladılar.Arılar polen için uzaklara gidiyor sanırım.
İnsanlar piknik alanlarına akın ettiler.
Kaplıca yolunda trafik yoğundu.
Bu gün arıları açmadım.Arıların çalışmalarını izledim. O kadar güzel çalışıyorlardı ki,çalışmalarını filme aldım.

















1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın hocam kolay gelsin,inşallah kısa zamanda ürün verirler,sevgi ve saygılar sunuyorum.