2 Şubat 2012 Perşembe

KAR YAĞDI KAR ÜSTÜNE

"Kar yağar bardan bardan,
Yollar kapandı kardan.
Ne gelen var ne giden,
Haber gelmedi yardan."

Dün hava soğuktu ama güneş vardı.Yolum açılmıştı.arabamdaki karları temizlemiştim.
Gece çok soğuktu.Sıcaklık -15 dereceye düştü.Üşüdüm.
Sabah kalktığımda ,her yer buz tutmuştu.Yerdeki kar erimeden tekrar kar yağmaya başladı.Yolum tekrar kapandı.
Banyoda sular akmıyor.Çeşmeler donmuş.Su giderleri donmuş.

Köyde Yaşamayı seven bu zorluklara katlanacak.
Hiçte zorlanmadım.Her işimi seve seve yaptım.
Önce sobayı yaktım.
Kedilerimi,köpeğimi,tavuklarımı yedirdim.
Çok sevdiğim arılarımı merak ediyorum.Bu soğukta ölmedilerse bir daha ölmezler.





 Yolum tekrar kapandı.












 Benim en sadık dostum.Onu çok seviyorum.

 Bu resimleri akşam üzeri saat16.00 da çektim.Şu anda kar yağmaya devam ediyor.







Hiç yorum yok: