23 Ağustos 2012 Perşembe


HAZİRAN 2012
Aldığım kuzuların yünlerini kestirdim.
Kuzulara yiyecek gerekli.Komşu köyden Hasan öğretmenin bahçesinden tırpanla ot biçtim.Tırpanla ot biçmeyi de öğrendim.
Bahçedeki meyveler olgunlaşmaya başladı.
Çok şeftali vardı.Şeftali ağaçlarının dalları yerlere yattı.Bazı şeftali ağaçları kurumaya başladı.
Zamanımın çoğunu arılara ayırdığım için meyvelerle hiç ilgilenemedim.













Vişne suyumu yapmayı ihmal etmedim.
















Haziranda ilk olgunlaşan elma ve armut.Elmanın adını bilmiyorum.Armut (haziran gülü) armut cinsleri içinde ilk olanı.Yaşı küçük olduğu için fazla meyvesi yoktu.
Ormandan ıhlamur topladık.


Küçük torunum.Dedesini ziyarete gelmiş.İşlerimin yoğunluğundan dolayı torunuma fazla zaman ayıramadım.






















Hiç yorum yok: