23 Ağustos 2012 Perşembe

TEMMUZ 2012
Tavuklarım yaşlı oldukları için düzenli yumurta yapmıyorlardı.Ben de tavuk civcivleri aldım.Aldığım civcivlerin hepsi öldü.
Öğretmen arkadaşım Abdullah ,eşi ve kızı ile birlikte ziyaretime geldi.Abdullah,öğretmen okulundan sınıf arkadaşım.Mezun olunca ikimizde aynı ile atanmıştık.1978 yılında başka ile tayini çıkınca ayrılmıştık.O yıldan  beri hiç bir araya gelememiştik.Kısa sürelide olsa ziyaretime geldi,eski günlerimizi andık.
Bahçede yetişen meyveler yere dökülerek ziyan oldu.Vişne ve böğürtleni suyunu yaparak değerlendirdim.Şeftali ve erik boşa gitti.


Küstüm çiçeği.Çiçeğe dokununca yaprakları büzüşüyor.
















Böğürtlenin suyu çok güzel oldu.




Geç olgunlaşan şeftali.Bu şeftaliyi şimdi yemeye başladık.

Bunlar boşa gitti.




                                                                AĞUSTOS 2012
Birde inşaat işine başladık.Çok zorladım kendimi.Duvar örülecek,sıva yapılacak,bal süzülecek,arılara bakılacak...Bana zaman yetmiyordu.Sabah 10 00 da işe başlardım,gece 22.00 ye kadar.Tam 8 kilo vermişim.İnşaatın zor olanını bitirdim.Tavan ve taban döşemeleri kaldı.Arılarımı çama hazırlıyorum,inşaata biraz ara verdim.

























Bunlar sabah kahvaltısı.














Dut aşılamıştım.Tutmuşlar.









Bu yıl ilk defa bahçemde bu kadarcık fındık oldu.














































                                               

                                                                   













Hiç yorum yok: