8 Haziran 2011 Çarşamba

BAYKUŞ


 Baykuşun sabah ziyareti.

 Hasan Bey,çay içmeye geldi.Çayımızı içerken sohbet ettik.Bu arada baykuş ziyarete geldi.Evcil değil ama,bahçeden ayrılmıyor.Hasan Bey,biraz çilek toplayıp gitti.

Kolonilerin kovanlarını değiştirdim.Kovanları değiştirirken ana memesi kontrolü de yaptım.Bu gün beş tane kovanı değiştirdim.Hepsi temizdi.Bazılarında bal sırlanmaya başlamış.Bir kolonide kuluçkalıkta hiç yumurta yoktu,ana ballıkta yumurtlamış.Anayı çerçevesiyle birlikte kuluçkalığa indirdim.Birazda kuluçkalıkta yumurtlasın.




 Bu kolonide ana ballıkta yumurtlamıştı.Balda gelmiş.Gelen balları sırlamış.Kuluçkalıktan bir çerçeve ballığa çıkardım,anayı yeni yumurtaları ile birlikte kuluçkalığa indirdim.

 Kovanı aktardım,eski kovanda kalan arıları bir bez üzerine silkeledim.Arıların kovana girişi.
 Akşam üzeri baykuş yine geldi.

Hiç yorum yok: