25 Haziran 2011 Cumartesi

OYUNCAKLARIMI ORMANA BIRAKTIM

Arılarımı kestane balı için Karacabey ormanına götürdüm.Arılarımı götürdüm ama ben oyuncaksız kaldım.Oyuncağım olmayınca da bahçedeki meyve ve sebzeleri ıslattım.
Dün akşam Cizre'de öğretmenlik yapan kızım aradı.Kızım,tayininin Mustafakemalpaşa Lisesine çıktığını söyledi.Çok sevindik.Bu sevinç arılarımdan ayrılma üzüntümü biraz hafifletti.
Kızım,Bursa'da 12 yıl hemşirelik yaptıktan sonra,kurumlar arası geçiş yaptı.Tayini Şırnak ilinin Cizre ilçesine çıkmıştı.Kızım, kurumlar arası geçiş yaptığı için pişman oluyordu.Ben öğretmen olmasını çok istiyordum.Bursa'da çalıştığı iş yerinden memnun olmadığı için,kurumlar arası geçiş yapmıştı.Ben çok sevinmiştim.
Bizim oturduğumuz ilçeye tayininin çıkması bizleri çok memnun etti.
Ben köy yaşantısını sevdiğim için köyde oturuyorum.Şehirde iki tane ev var.Birini kiraya verdim.Yeni aldığım ev,eşyalar dizilmiş boş duruyor.Bu evde hiç yatmadım.
Kızım evi kendine göre düzenlesin otursun.







 Trabzon hurması




 Arılarım ormanda,en kısa zamanda bakmaya gideceğim.İki gün yağmurlu ama bakalım nasıl olacak.

Hiç yorum yok: