20 Haziran 2011 Pazartesi

NAR ÇİÇEĞİ

Bahçedeki narlar ilk defa bu yıl çiçek açtığı için,başlığa NAR ÇİÇEĞİ yazdım.
Bahçedeki ağaçlar küçük oldukları için fazla meyve vermediler.
Meyveyi dalında görmek,resmini çekmek çok hoşuma gider.Meyve fazla olunca da paylaşmayı çok severim.
Çilek çok oldu.Arkadaşları çağırdım,fazla çilekleri onlarla paylaştım.
Bu yıl kiraz fazla olmadı.Erkenci kirazlardan bir tanesinde çok kiraz oldu.Diğer ağaçlarda yoktu.Bir ağaçta kiraz yeni olgunlaşıyordu.Ağaçta ancak bir kilo kiraz vardı.Kızım gelince yer diye bizde yemiyorduk.Dün bir arkadaşım geldi.Ağaçtaki kirazın yarısını yedi.Hiç bir şey diyemedim ama çok üzüldüm.Yerken hiç sormadı bile.Ben haftada bir resmini çekiyorum...





 Bahsettiğim kiraz buydu.

 Trabzon hurmaların da çok hurma var.Bunların hepsi tutarsa dalları kırılır.İlerki günlerde birazını dökerim.


 Şeftaliler ikinci kez yaprak açtılar.İki ağaç yaprak ve çiçek açtıktan sonra,soğuktan etkilendiler ve kurudular.Bende kurumaya başlayan ağaçları yerden 80cm yüksekten kestim.Bakalım tekrar yeşerecekler mi?

 Fındıklar güzel gelişti.İlk defa bu yıl fındık verdiler.

 Mısır,kabak,fasülye şimdilik iyiler.Karpuz ve kavunlar iyi değil.


 Domatesler;sırık domatesi ve yerli domates.Çiçek açtılar.Salatalıklar çiçek açtı.

 Fasülyeler çiçek açtı.


 Bu yıl böğürtlen çok.Havalar iyi giderse,böğürtlenleri başka şekilde değerlendirmeyi düşünüyorum.

 Bunlarda ahududu,yeni olmaya başladılar.Dün onlarda nasiplendiler,onlarında ziyaretçisi vardı.

 Kızım ağaca çıktı geriye kalan kirazları yiyor.

Hiç yorum yok: