22 Temmuz 2011 Cuma

BU YILIN İKİNCİ BAL SÜZÜMÜ

Gece yarısı geçti,saat 01.00, bu anı ilerki yıllarda anımsamak için resimledim.
Bu asma çok şey biliyor ama konuşmuyor.Ahh asma ahh! sen neden konuşmuyorsun?


Yukardaki iki resmi günlüğümü yazdıktan sonra çekip ekledim.
Biraz içince, insan eskilere dalıyor...
Herhalde biraz fazla kaçırdım.
Geriye dönüp baktım,başlık bile olmamış.hep karıştırmışım.
Neyse olan oldu.


Bala götürdüğüm kovanlardaki sırlanmamış çerçeveleri,arılıkta bıraktığım kat atılmış kovanların üzerine ballık ekleyerek,sırlanması için bırakmıştım. Olgunlaşmış balları aldım.
Sırlanmamış olanları bıraktım.
Bir ay sonra onları da alırım.
Arılarımın çoğu ayçiçeğinde.Kestaneden bal alamadık,belki ayçiçeğinden alırız.




 Yavrulu çerçeveleri,balı olduğu halde almadım.


 İki yüzeyi tam dolu ve sırlanmış çerçeve bulamadım.
 Bu gün saat 16.00'da bal süzmeye başladım,saat 22.00'de bıraktım.Kalanları yarın süzeceğim.
Tek başıma,sır al,çevir,Kazandaki balları al ,yorulmuşum.




Şimdi bu asmanın altında günlüğümü yazıyorum.Müzik var,ben biramı yudumluyorum.Bu anı anımsamak için resmini çektim.Çektiğim resimleri ekliyorum.

Hiç yorum yok: