12 Nisan 2012 Perşembe

12 NİSANDA BAHÇEDEKİ MEYVELERİN DURUMU

9,10,11 Nisan günleri hava kapalı ve yağmurlu idi.

Dün gece hava çok soğuktu.Gece saat 24 sıraları hava sıcaklığını ölçmek için dışarı çıktım.Termometre sıfırı gösteriyordu.Bahçede ateş yakmayı düşündüm,zor olacak diye vazgeçtim.
Sabah kalkınca ilk olarak çiçek açan meyveleri kontrol ettim.Soğuktan etkilenmemişler.Bu duruma çok sevindim.













 Deveci armudunun bir tanesi bembeyaz çiçek.Bu armut diktiğim yıldan beri,her yıl armut veriyor.

 Bu armudun adı Haziran gülü.Bu yıl ilk defa çiçek açtı.
 Papaz eriği bu yıl meyve verecek gibi.Bu zamana kadar hiç meyve vermedi.
 Vişne,çok güzel çiçek var.Umarım hepsi tutar.Vişneden çok güzel şurup oluyor.
 Elma;haziran sonunda olgunlaşıyor.Tezgah ömrü çok kısa.
 Papaz eriği;meyvelerini görünce fazla resim çektim.
 Ayva çiçek açmadı.
 Bu şeftali eylül ayında olgunlaşıyor.
 Fındıklar büyüdüler.Bu yıl fındık verecekler mi?
 Elmaların çoğu yeni çiçeklenmeye başladı.
 Bu yıl badem olacak gibi.

Hiç yorum yok: