25 Nisan 2012 Çarşamba

25 NİSANDA MEYVELERİN DURUMU

Bahçedeki meyveler geçen yıla göre daha iyi meyve tuttular.Kiraz ve şeftalilerde sorun var.6 yaşındaki ağaçlar kuruyor.
Bahçemde hiç sorun yaşamayan meyveler elma ,armut ve kokulu üzüm.
Geçen yıl kokulu üzümün hepsini şarap yaptım.Yaklaşık olarak 60 litre vardı.
Yine geçen yıl 10 litre vişneden,20 litre böğürtlenden şarap yaptım.İmalatım tamamen doğal.Hiç katkı maddesi kullanmıyorum.

Kuruyan bu kiraz ağacına çok üzüldüm.Bu ağacı dikeli 5 yıl oldu.Geçen yıl meyve verdi,bu yıl kurdu.




















Kayısının alt dallarını geçen gün esen lodos haşladı.Sanki ağacın altında ateş yanmış gibi.Ağacın yarı belden yukarısı çok iyi,çok kayısı tuttu.





 Geçen yıl en iyi meyve veren kiraz ağacı bu yıl kurudu.
 Bu kiraz,ilk çiçek açanlardan.100 çiçekten 30 tanesi meyve tutmuş.Bunun gibi bir kaç ağaç var.


 Kirazlarda bir sorun var ama anlayamadım.100 çiçekten 10 tanesi meyve tutmuş.Bazı ağaçlarda bu oran daha düşük.

 Kuruyan kiraz ağacı.Çiçek açtı ama yaprak açamadan bu hale geldi.Yukarıdaki resimde üzerinde meyvesi görünen ağacın şimdiki hali.



Hiç yorum yok: