8 Ekim 2012 Pazartesi

BAHÇEMDE SONBAHAR



18 EYLÜL 08 EKİM
Göz açıp kapayana kadar İlkbahar ve Yaz mevsimini geride bıraktım.Bahçedeki meyveler,sebzeler,çiçekler sonbaharın habercisi...










Güngör Bey'in balını süzüyorduk.Gece Naci Bey geldi.Naci Bey yiyecekleri ile birlikte geldi.Gelir gelmez masayı hazırlayıp oturdu.Ben bal süzmeye devam ettim.İşim bitti ama karnım aç.Ben de yemek için bir şeyler hazırlayıp masaya oturdum...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX




Yeni yaptığım yerin yer döşemesine başlamıştım.İçeride Taşınamayacak beyaz eşyalar olduğu için,yer döşemesini bölümler halinde yapmak zorunda kaldım.


Palamut balıklı hazırlanmış akşam yemeği...



Bahçemdeki çiçeklerin bu yıl hiç neşesi yoktu.




Yaz mevsimi geçti, bahçemden hiç fasülye yememiştim.Eylül ayında geç fasülyeler coştu.
Çok sevdiğim fasülye kızartmasını her gün yedim.


Bu bölümü bitirip beyaz eşyaları buraya taşıdım.



Elmanın cinsi fuji.Sert sulu,tezgah ömrü uzun olan bir elma cinsi.
Bu ağaçta çok elma var.İlaçlama yapmadığım için erkenden kurtlanıyor.
Birazından pekmez yapmayı deneyeceğim.


Deveci armudu.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ÜZÜM SUYUNUN KAYNAYARAK PEKMEZE DÖNÜŞÜMÜ






KOKULU ÜZÜM PEKMEZİ
Bir arkadaşımın bahçesinden aldığım kokulu üzümlerden pekmez yaptık.
Benim bahçedeki üzümler duruyor.Bahçemdeki üzümlerden önce şıra yapacağım.Geriye kalan üzümlerden tekrar pekmez yapmayı düşünüyorum.









Yer döşemesini bitirdim.Dolgusunu yaptım.Boyasını yaptım.En son olarak temizliği yapıldı.
Sonunda bitirdim...

Çok güzel bir çalışma alanı oldu.Bundan sonra ballarımı burada süzerim.


Bana çok ilginç geldiği için burada yayınladım.Daha çok maydanozla besleniyor.







Hiç yorum yok: