31 Aralık 2014 Çarşamba

ARALIK AYINDA GÜLLER VE ALTIN ÇİLEK




Aralık ayında altın çilek yemyeşil.
Bu yıl,hava sıcaklığı eksinin altına düşmediği için bu zamana kadar kaldılar.
Güneş ışığından yararlanamadığı için tam olgunlaşamadılar.
Bakalım 2015 yılını görebilecek mi?


Bezelye ve arakanın gelişimi çok iyi.




Kış mevsiminde güllerin neşesi yerinde
"Gülün güzeli baharda çiçek verendir."deseler de.
Kışın çiçek veren gül de güzeldir.
Benim güllerimin güzelliği gibi.


Altın çilek meyveleri.
Altın çilek takibimde.


Taflan(kara yemiş)





Altın çileğin meyvesi,aralık ayında tam olgunlaşamadı.
Altın çileğin yararı olduğu gibi zararı da vardır.
Şişmanları zayıflatan bir meyve.Şişmanlar,yemekten 10 dakika önce 5 tane yemeli.








Fotoğraf çekme hastalığı bulaştı.
Amatörce resim çekiyorum.
Bazen güzel fotoğraflar yakalıyorum.



20 aralıkta güller açmaya devam ediyor.


Yeni dünya (malta eriği) fidanı.
Bir kez büyüttüm.Kar kırdı.Tekrar büyütüyorum.


Bahçemde zeytin yetiştiremedim.
Diktim soğuktan etkilendiler.
Buradaki fidan 8 sene önce dikilmişti.Hala yerinde sayıyor.





Altın çilek hala yaşıyor.
Dün geceki soğuk tepelerini yakmış.


Elma hala dalında duruyor.
İyi olsa durmazdı.


Altın çilek,31 aralıkta hala ayakta.







28 aralık 2014 yılının son güneşli günüydü.
Resim çekmek için şelaleye gittim.
Güzel bir gündü.

30 aralıkta,öğlede kar yağmaya başladı.Akşam üzeri etraf biraz beyazladı.Gece kar yağışı durdu.Hava sıcaklığı bir derecelerde idi.31 aralıkta şiddetli kar bekliyorduk.Hiç yağmadı.
Kar yağışı seneye kaldı.

Hiç yorum yok: