3 Ağustos 2011 Çarşamba

BÖĞÜRTLEN ŞURUBU

Bu yıl bahçenin en iyi ürünü böğürtlen oldu.
Birinci topladığım ve suyunu çıkardığım böğürtlen 7 kg dı.
Bu gün ikinci kez topladım.12kg geldi.Bu gün topladıklarımı poşetleyip derin dondurucuya yerleştirdim.
Üç gün sonra çıkarılıp ezilerek,mayanlanması için hazrlanıp 4 gün bekletilecek.







 Yerli domatesler kızarmaya başladı.
 Pepinolar kendini gösterdi.
Altın çilek daha çiçek açmadı.
Daha önceki günlüğümde altın çilekle ilgili yazım,günlüğümü takip edenlerden bazılarının hoşuna gitmemiş.
Hiç kimsede yorum yapmamış.
Şişmanlar neden benim yazdığımı beğenmiyor acaba.
Her gün altın çileğin reklamı yapılıyor,zayıflatma ilacı olduğu söyleniyor.
Benim yazdıklarıma ŞİŞKOLAR üzülmesin.Meyvesi olsun bende deneyeceğim.
Bakalım balkonlar küçülecek mi?
Böğürtlen mayalanmaya bırakıldı...
Bunu daha önce hazırlamıştım.Dört gün sonra süzülecek.

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Hocam Allahın verdiği nimetlerden faydalanmak lazım,siz çoğu ürünü bahçenizde yetiştirip tüketiyorsunuz ne güzel,kolaylık ve başarı dileklerimle.

zeynuğu dedi ki...

İlhami Bey,bahçemde organik olarak her şeyi yetiştirmeye çalışıyorum.Bazılarında başarı elde ediyorum.Bazılarında başarısız oluyorum.Yinede üretmekten vazgeçmiyorum.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Hoşça kalın.