30 Ağustos 2011 Salı

SONBAHARA GİRERKEN SEBZE VE MEYVELERİN DURUMU

Daha önce, pepinoların bu yıl çok iyi olduğunu belirtmiştim.
Altın çilek şimdilik çok iyi,torbalar büyümeye devam ediyor.
Böğürtlenlerin üzerinde olmamış çok var.
Bu yıl kokulu üzüm geçen yıla göre çok daha iyi durumda.
Diğer üzümlerin durumu iyi değil.
Bahçemde hiç ilaç kullanmıyorum.Sebze ve meyveleri doğal olarak tüketiyorum.Kokulu üzüm ilaç kullanmadan da oluyor.
 Pepinolar olgunlaştığı zaman üzerinde bu şekilde renkler oluşuyor.




 Topraktaki canlılar zarar vermesin diye hepsinin altına tahta koyarak,toprakla temasını kesiyorum.
 Altın çilek(yer kirazı)çok iyi durumda.Bitkilerin boyu bir metreyi geçti.Şimdilik olgunlaşan yok.



 Üzüm ve böğürtlen.

 Bu kadar böğürtlene yazık olacak.Şarabını yapmayı denedim,birincide başarılı oldum sayılmaz.İkinci yaptığım mayalanma aşamasında.Bakalım nasıl olacak.Hazırlanması çok zor.
 İlaç kullanmadığım için üzümler böyle oluyor.
Kokulu üzümde ilaca gerek yok.


 Bu kadar üzümü yemekle tüketemeyiz.
Olgunlaşmasını bekliyorum.Şarap yapacağım.

Hiç yorum yok: