24 Ağustos 2011 Çarşamba

KRALİÇELER YETİŞİYOR



                                                                 KRALİÇELER
                       
                                                 Kraliçeler DELİ,ASİ olmayacaklar.

                                                         

                                      Kraliçeler bu memelerin içinde.Kraliçeler memelerden çıkacaklar.Gül bahçesine gidecekler.Erkek arkadaşlarını bulup çiftleşecekler.Çiftleştikten sonra kovanlarına dönecekler.Kovanlarında yumurtlamaya başlayacaklar.Yumurtalardan işçi arılar çıkacak.İşçi arılar kovanlarına bal,polen,propolis taşıyacaklar...

                                      Bu gün böldüğüm koloniye kapalı meme verdim.İzlenecek.
                                                   Bahçenin yeni bebekleri büyüdü.

 Tavuklarım arılıkta besleniyor,Kovan önlerinde ölmüş ve sakat arıları topluyorlar.

KIZILCIK ŞURUBU
Daha önceden kızılcıkları temizleyip derin dondurucuya koymuştum.
Derin dondurucudan çıkardım,çözülsün diye bir gün bekledim.Kızılcıklarda hiç yumuşama olmamış.Ezmeye çalıştım,ezilmedi...
Hepsini kovanın içine döktüm. 3,5 kg kızılcığı iki litre su,bir kg.şekerle karıştırdım.Ağzını kapattım.Arada karıştırıyorum,posası dibe çöksün diye...




Hiç yorum yok: